sexta-feira, novembro 24, 2006

Toma lá! Vai buscar! :P


Para não dizeres que nunca te mostro o meu lado mais escuro! :P~~ Diz lá que não ficou bem lolol
Vampiro Lestat ao seu dispôr ;)
Logo, com a barba feitinha nem me reconheces :D

I have a dark side of me that shines as much as my brighter side
Deep as childhood fears
Dark dark dark dark
Dark as pure lover's heart
Bright as golden souls
For every tear a smile
Dark as rage

Spin your frantic arms around me with joy

And when I fly
I fly to you
And when I yell
I do it to your ears
You're my blood
And I'm your sins
Bite you, bite you, bite you

It starts in the eyes
And it ends with my teeth on your neck

Spin your naked body around me with joy

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ai credo! Não gosto nada das imagens!! Prefiro de longe o teu lado carinhoso, doce e divertido. Não te quero assim ao pé de mim! ;)

2:37 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home